♥بـہ بعضيا با๛♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥بـہ بعضيا با๛♥

 

 

بـہ بعضيا با๛ گـᓅـ:"توانـــــــــــــــــا بوכ هركـہ باـᓄـا بوכ

"شـᓄـا كـہ نـᓄـيـפֿـواي باشي هـــــــــــــــــــــــري 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت4:09---25 تير 1393
باسلام
ضمن تبريک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشيد ک واس پستات نظر نذاشتم ايشالله جبران ميکنم
خوشحال ميشم نظرتو راجع اولين اپم
بدونم
منتظرت هستم
باي تا هاي ديه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت1:48---23 تير 1393
در هم گره مـے خورند, مـے پیچند
میبینـے
وقتـے نیستـے
حتـے موهایم هم بـے تابـے
مـے ڪـنند!


amirhossein
ساعت12:47---21 تير 1393
merci azizam

amirhossein
ساعت20:11---20 تير 1393
rasti linkam nakardiyaaaaaa......

amirhossein
ساعت19:57---20 تير 1393
کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر..

گفتم برا کی؟!!! گفت برا هدیه دادن به عشقت..!!

گفتم اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟!!!

لحظه ای سکوت کرد و گفت گل هایم فروشی نیست.!!!!!!!!!!

گاهی دوستت دارم ها بی فایده اند

مثل موفق باشید های انتهای برگه ی امتحانی.....


علی
ساعت12:52---19 تير 1393
” تو ”
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد . . .


amirhossein
ساعت15:21---17 تير 1393
لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد ...
درد دارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ